Måndag och ny vecka!



Idag är det måndag och nu är det som vanligt igen... Dagis drog igång idag vilket innebär inga mer sena kvällar å sovmorgon utan nu blir det att lägga sig i tid så man orkar lämna tidigt på dagis!
Dock har Melvin inte vart på dagis idag för jag va hos läkaren med honom så tog dom bort stygnen!
Han var JÄTTE duktig! Han sa ingenting och satt helt stilla! Åh mamma Åsa som vart så nervös om hur detta skulle sluta!
Han är VÄLDIGT gul/blå/röd/lila men det lägger väl sig snart! Han ska ha ett litet plåster 2-3 dagar till sa dom så de inte kommer så mkt smuts på det.

I eftermiddag var min syster på besök och hennes barn, efter det tog jag och barnen en lång runda med Zicco och Melvin klaga inte en sekund på att vi gick så långt i detta glatta!

Nu har jag precis badat barnen och nu blir det kvällsmat...
Självklart har man fotat detta bad så jag slänger upp lite bilder som vanligt ;)


Moa i badet =)


Melvin i badet med det härligt färglada öga!


Mys efter badet med mamma..


Tadaa!!...... Melvin är stolt över nya pyamasen =)


Kommentarer
Postat av: Ida- Mamma till Jouline♥♥♥

Nåå fina fina ungar =)

Skall bli så mysigt att träffas imorgon =D

2011-01-10 | 22:17:55
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: