Ida Dag! =)



Idag har vart en dag med mycket tid med min underbara vän Ida =)
Började med att jag och Ida möttes på BVC där det va baby café, stannade en timma sen va jag tvungen att åka för att hämta Melvin på dagis (Moa gnällde hela tiden)
Väl hemma blev det mat och Moa sov middag medans jag och Melvin bara mös..

Runt 14:30 kom Ida hem till oss på fika (Moa fortsätter gnälla) Blev rulltårtsbakelse och massa goa prat åh skratt! =)
Efter det åkte Ida hem och jag och hela familjen vandrade till Netto där vi handla lite sen knata vi hemmåt igen och då lagade Tobias lasange.

Pernilla kom förbi ca 40 minuter på en liten pratstund! =)

Moa har gnällt HELA dagen! Men hon är sten hård i magen och fick ut en liten plutt innan pga av att vi gav henne katrinplommon.. Tror även att hon håller på att få en framtand till!

Men imorgon ska jag och Tobias besöka det stora gula huset i Ullared så svärmor passar båda barnen så vi får lite egen tid, SKÖNT! Tack snälla svärmor!

Nähe nu blir det tv tittande med min tös som inte kan somna! Jäkla tänder!!!


Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline

Tack för en underbart mysig dag.

Vilka fina kort.

Jouline blev ju så fin på dem och fina Moa som alltid är lika glad. Inte syns det på korten att hon är gnällig ;)

Love you.

2011-01-25 | 14:10:47
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Linda

Mysgt med babycafé. Det var jag och Agaton på i psincip varje vecka när han var pyttis! :-)

2011-01-25 | 21:16:43
URL: http://www.flowerlowa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: