Hemska vecka!!!



Usch o fy e allt jag kan säga, idag blir det ett gnälligt inlägg känner jag ;)

Veckan börja med gnäll, gnäll o gnäll av Moa!! Strax efter fyra har hon satt igang varje dag fram tills läggdags!
Hon har en framtand som är pa väg fram sa det e inte konstigt stackarn gnäller! Men hon är sa tyst snäll o alltid en glad tjej sa när hon väl far tänder o gnäller sa är man inte van vid det och da blir allt jätte jobbigt! (Fast det e ju hon som har ont och hon kan ju inte prata och säga vad som är fel sa hon kan ju bara gnälla)
Men mamma Asa tycker det e pain in the ass!!!!!!! Men,men man far tänka sahär, tänk dom som har gnälliga barn ALLTID!! Ska va tacksam att jag har en san snäll och glad liten tös, sa igentligen borde ja inte gnälla över nagra dagar!
Men det blir sa atomatiskt! Speciellt med tanke pa att i förrgar började jag bli dalig!
Sa nu sitter man här med hosta, ont i halsen, rinnande näsa, frusen o seg i kroppen!

Men det stoppar inte mig för att jobba! Jobbar idag mellan 10-15. Sen direkt när jag slutat ska vi aka till ätran och kolla pa Jimmys och Hannas hus som dom ska flytta in i, i Februari. Sen ska vi hem till deras lägenhet efter titten och laga mat och umgas :)

Igentligen borde man väl vara hemma och vila istället för att flänga runt men jag tycker inte de blir sa mkt vila hemma ända! Det blir ända att man springer o plockar och flänger med barnen...

Sa länge jag inte har feber och är helt ur funktion sa ska inget hindra mig;) Envis som man e!!!

Som ni vet sa har var data kolappsatt! Sa igar kollade Tobbe efter en bärbar data pa nätet och han hittade en bra faktiskt, sa vi far se om det blir den...

Nähe nu ska jag fortsätta mitt arbete... satte mig ner och tog en kopp kaffe för o värma mig men nu e det dags att fylla pa godis för det gar mkt pa lördagarna;)

Ha en bra trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline♥

Tack gumman. Det är inget direkt som jag tänker på bara allmänt.

Fast det handlar väl mkt om vänskap osv.

Men jag vet att jag har dig gumman och jag är så glad att vi har tagit upp kontakten igen och börjat umgås♥

2011-01-15 | 14:42:01
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Ida & Jouline.

Ja o ni e är några av dem de är få och lätt räknade. Men jag älskar er så

2011-01-17 | 10:04:34
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: