Ge-kås shopping med Älsklingen =)



Idag lämnade vi barnen hos svärmor och jag och Tobias styrde kosing mot det gula huset i Ullared.
Det blev en massa BRA shopping! Fick köpt födelsedagspresent till min systerdotter, Moa & Melvin, jätte skönt att ha det gjort! Köpte även allt som behövs inför Melvins barnkalas (maskerad) ska bli skoj!
Fick köpt massa snyggt till mig oxå!!! Måste säg att gekås fått in mycket snygga kläder! För nått år sen va det mest skit! Fick köpt mer ett par överdelar och så fick jag köpt träningskläder! Perfekt nu ska jag bara ha träningsskor oxå sen e det bara att börja!!
Köpte mig en ny väska som jag ska ha näst,nästa helg när jag och Ida ska göra stan osäker ;) Fick även tag i ett snyggt skärp!

Riktigt nöjd är ja över dagen som vart och helt underbart att åka iväg bara jag och älsklingen utan barnen och bara va för oss själva! =)

Natten som vart har vart tuff! Moa kom inte riktigt till ro och böka å stöka i stort sett hela natten, 04:30 blev hon äntligen nöjd å tyst och sov till tio.
Tror som ja sagt tidigare att det är tänderna som spökar på henne! Hon är även EXTREMT hård i magen stackarn! Men vi fortsätter me katrinplommon och hoppas på att hon ska bli bättre snart!

Båda barnen sover gott nu efter allt bus hos farmor och Affe och jag slö tittar på en film på tv:n i mellan åt... Ska snart tassa upp och lägga mig i sängen och kolla där istället!

Inatt hoppas jag på bättre sömn! Hon brukar ju sova hela nätterna annars så man märker verkligen så fort nått e på tok för då är det sömnen som drabbas! Typiskt att Tobbe jobbar natt för då kan han ju inte hjälpa mig på natten men det e bara att bita i det sura äpplet själv!

Till er alla ensamstående: JAG BEUNDRAR ER!!!

En liten mängd av mina inköp idag..

Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline

Fy tusan va vi skall ha kul.

Musiken skall skrika i våra högtalare och vin och cider skall flöda =D

Åh jag måste också köpa mig något nytt o snyggt.

Massa fina kläder du köpt. Den tunikan vill jag ha till JOuline också.

Hehehe får nog allt ge mig dig o köpa den =)

2011-01-26 | 08:48:40
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: angelica

Va roligt att vi ska ut samma helg! Vi ska rocka loss på dansgolvet (utan jobbiga vakter som stirrar)

Kram!

2011-02-01 | 13:51:24
URL: http://jenkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: