Busfabriken!



Idag på föriddagen var jag hos min syster på lite förmiddagsfika innan Melvin skulle hämtas på dagis =)
Jätte härligt soligt väder idag men KALLT!

På eftermiddagen när Tobbe kom upp så åkte vi till busfabriken hela familjen och så följde även Tobbe oh Hanna med =) Så vi hade riktigt sköj vi stora oxå ;)
Jag har fått sår på mina armar så det visar att man vart i farten ;) Förstår nu varför det står en skylt med att man ska ha långarmad tröja på sig!!

Efter busfabriken blev det en snabb visit hos Pernilla och sen hem och käka å duscha.. Nu har ja plockat undan massa och slagit in presenter som ja köpte igår.

Lite bilder från Busfabriken =)












Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline

Va roligt =) Nästa gång vill jag följa med =)

2011-01-27 | 09:53:37
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Ida & Jouline

Orden är skriven från mitt hjärta.

2011-01-27 | 13:26:12
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: