TYPISKT! =(



Dagen var planerad såhär:
14:00 skulle Ida komma och då skulle det bli fika. Sen skulle pappa komma och hämta Melvin efter jobbet så skulle jag, Moa, Ida och hennes lilla söta Jouline åka in till stan och gå i affärer och leta kläder till Ida att ha på sig imorgon kväll...
Men det slutade med att min tös vaknar från sin middags sömn kl 13:00 med 39.1 i feber =(
Så jag ville juh klart inte ta med henne in till stan då!
Gav henne en supp och efter den lekte hon som vanligt och var glad sen nu för en stund sen började hon gny så jag la henne i sin säng där slockna hon direkt! Så jag hoppas hon sover en stund nu!

Jag ska ju ut å festa imorgon som ni alla läst några ggr nu ;) och Tobbe har sagt att det är lungt ja går ut även fast Moa är dålig men däreot sa han att om Melvin av någon anledning oxå skulle bli sjuk då vill han ha mig hemma (vilket ja kan förstå för det e jobbigt att ta hand om två sjuka barn)
Men man ska ju inte gå och tänka att Melvin ska bli sjuk så imorgon blir det utgång!

THATS IT!!!!


Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline.

Exakt jag sitter o målar naglarna nu så imorgon blir de fest :)

2011-02-04 | 16:48:04
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Ida & Jouline

Ja satan va kul vi hade.

Nä du är jätte fin =)

Min sötis gumma.

2011-02-06 | 22:26:39
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: