Tjejkväll =)



Igår kväll hade jag Mikaela och Agnes här, Mikaela fyller 25 år idag STORT GRATTIS!!! Så vi firade lite här hemma hos mig igår.. =)
Det va en tjejkväll som hette duga! Fasen va roligt vi hade det, jag skratta så jag låg dubbel vikt! Agnes åkte hem vid halv tio och Mikaela stannade till halv elva.
Mitt upp när vi sitter och flamsar och pratar så håller Melvin upp en ballong och säger, titta mamma ja har målat en gubbe! Och jag bara flyger upp i soffan åh blir helt uppsepelt av denna gubbe han lyckats måla! Har aldrig sett han måla så!!! Han har bara målat streck å runt,runt... Men nu hade han lykats få till ben, armar,hår, ögon och näsa å sånt!!


stolt =)

I eftermiddag ska vi hem till min syster en sväng, sen ska jag hämta hunden på hunddagis! Skönt att man har en plats åt honom =)

Nähe nu blir det middag för oss!

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline.

Det låter som en Toppen kväll =)

Va duktig han är. Härligt att se hur de utvecklas.

Längtar så till lör. Kram

2011-02-01 | 12:47:49
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Mikki

Tack för en toppen kväll! <3

2011-02-06 | 15:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: