Storm Inatt!



Inatt vaknade jag av att det blåste ordentligt ute och att saker välte utanför, hatar när det är storm och hela huset låter så jag la mig så nära ja bara kunde intill Tobias och höll om honom! Skönt att han inte jobba natt när det är så ruggigt ute!
Älskar min man så mycket! År 2012 firar vi 10 år tillsammans och 8 år förlovade (Ännu ingen vigselring på fingret, vi skaffade barnen först så blir det kanske giftemål senare) =) 



Idag efter att jag och Moa lämnat Mevin på dagis så åkte vi hem till min syster på en kopp kaffe, sen åkte vi till vårt hus där jag ställde in Melvin och Moas pulka i verkstan för nu kommer det nog ingen mer snö skulle ja tro och nästa gång det blir snö så har vi flyttat så dom saker man kan flytta redan nu e bara sköna åh bli av me!
Längtar tills renoveringen startar! Vill bara flytta dit nu!!!!
Jag och Moa stannade inte så jätte länge!


Bilden är tagen från vårt blivande sovrum, har köpt lite nya krukor =)


Moa somnade redan kl tio i bilen på väg hem så nu sover hon i sin säng på sitt rum, men det e bara bra hon somna tidigt för Melvin ska hämtas 13:15 och då sover hon oftast!

Min bror är nu framme i soliga Australien där han kommer till att vara i 6 veckor! *avis* Så efter jag och Moa hämtat Melvin på dagis ska vi hem till min svägerska och underhålla henne lite! Tråkigt nu när han är borta för henne men det e juh nyttigt oh va ifrån varann med och än så länge har dom inga barn så då får man passa på att resa så långt å länge!
Efter det besöket ska jag iväg och jobba... Typiskt man ska jobba när det äntligen är fint väder bara!!! Har vart grått åh trist i flera dagar nu och man blir ju SÅ deprimerad men så e det!

Hoppas ni alla andra får en super bra dag i det fina vädret!

Älskar er mina små barn och min Tobias! Ni gör mitt liv komplett!


Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline

Härligt.

Hehhe jag då =P

Hihih kärlek är underbart.

Kramiz

2011-02-08 | 13:40:31
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: