Moa min söta tös!!!



Det är inte bara min gosse Melvin som utvecklas och gör framsteg utan Moa är flitig hon oxå! Nu kan hon stå själv utan stöd! Hon kan stå riktigt länge nu utan att behöva hålla i sig, men än så länge så är det när hon vill och inte på beställning av mamma Åsa ;)

Idag har jag vart på systemet på förmiddagen för att indandla allt smask som ska förtäras på Lördag då jag och Ida ska ha det riktigt riktigt roligt! Ska bli jätte skoj att gå ut med henne för det va ett BRA tag sen!! Så lördagen längtar jag efter!! Trodde det va fredag imorgon men ack så fel jag hade! Bara torsdag! *Suck*

Jessica kom till mig på eftermiddagen och jag bjöd på lite fika, nja fika å fika.. bullar å kakor.. Inget lyx direkt men,men det e inte alltid man orkar ställa sig å göra vofflor, kladdkaka, cohkladmuffins m.m.
Ibland är det gott med något enkelt oxå!

Vädret som vi har är ju ingen höjdare direkt! Är svårt att hitta på nått att göra med barnen när det är såhär grått å trist och nu REGNAR det oxå =(
Tobias jobbar eftermiddag så dagarna blir så långa! Hade det bara vart vår/sommar hade det vart hur gött som helst att gå ut så ungarna fick leka och en annan sitta på en bänk och njuta av solstrålar... Men det känns långt borta när man kollar ut genom fönstret! =(

Snart är det dags för kalas!! Melvin blir hela 4 år den 25 Februari och Moa blir redan 1 ÅR! den 21 Februari!
Vart har tiden tagit vägen?! Tycker det e skit läskigt! Men tiden har gått mycket fortare med Moa än när Melvin gick från 0-1 år. Men det är väl för att man har två barn nu och dagarna flyger bara iväg.. (Dock inte dom veckor Tobbe jobbar eftermiddag)

Har köpt en GRYMT fin spegel som vi ska ha till vårt blivande sovrum! Jag har redan inhandlat lite inrednings saker men jag kommer inte att avslöja något än!!! Jag vet EXAKT hur det ska se ut och det kommer bli så jäkla bra!! Men ja kommer inte skriva nått än om vilka färger det kommer till att bli eller möbler så detta får ni reda på längre fram! ;)

Nu ska jag börja på att klä på barnen sina pyamas sen ska vi mysa lite i soffan innan det är dags för nattning!

Lägger givetvis upp en bild på min duktiga tös!


Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline

Ååå fina fina Moa duktig hon är.

Ja tiden går läskigt fort. Hua.

Snart är det Jouline som är 1 år.



Jag längtar som tusan till lördag wiee va kul vi skall ha det.

Kram

2011-02-02 | 19:45:07
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: