Melvin 4 År Idag! =)



Idag är det min gosse Melvins tur att ha födelsedag =) Hela 4 år blev han idag!
Imorse kom han upp till mig där jag låg och sov så sa han:
mamma fyller ja å idag?
Jaa säger jag..
åh tack snälla mamma! =)

Han fick komma ner och öpna sina presenter, en mycket förvånad min när han slet av täcket som låg över cyklen... Han stod och stirra en stund sen kom ett svagt ljud fram: eeennn cykel!
Han sprang till pappa och gav han en kram sen sa han VA COOL!!!

På förmiddagen gjorde vi lite ärenden, bland annat storhandlade all mat tills imorgon..
Tobbe jobba 12-18 idag så vi gick och mötte min syster och hennes två töser och Livia som fyllde år i Tisdags fick oxå en cykel så hon hade med sin så dom cyklade på gatan.. Så söta var dom! =)
Efter det gick vi in och då blev det lite glass/maräng tårta me kaffe å festis ;)

Sen åkte vi till Fynda där jag köpa dregglisar till Moa och så köpte vi en massa godis oxå till imorgon..

När vi kom hem plocka ja undan lite och då kom Tobbe hem från jobbet.. Då va det bara iväg på nästa tjohej igen... Då åkte vi in till stan och åt pizza på en till pizzeria. Melvin lekte i bollhavet som dom hade där och hade jätte skoj..
Nu på kvällen har vi städat och satt fram extra bord och dukat.. Imorgon blir vi hela 14 vuxna och 4 barn som ska fira Melvin & Moas födelsedagar!
På söndag ska Melvin ha maskerad för kompisarna! Hua mig vilken helg ;) Men kul ska det bli!

En glad nyhet!
ÄNTLIGEN har snickaren och rörmockare hört av sig och idag var dom i huset och kollade.. Äntligen har vi fått besked!!!
Rörmockaren kan inte börja på det förens i April men snickaren kan sätta igång redan om några veckor så då skulle han börja med att bygga den nya trappan (Som han vart åh beställt idag) och när den är gjord ska han börja på det stora burspråket i köket så vi kan renovera köket så fort som möjligt för det vill man ju ha klart ganska så först av allt..
Så det va kul att äntligen få ett besked nu! Som vi längtar tills det blir klart! =)

Lite bilder på min fyraåring =)


Paket öppning =)


Ute och provar nya hojen =)


Flaggan i topp!


Kusinerna ute på cykel tur =)

Kommentarer
Postat av: Mallanmamma

åh vad gulligt sagt av honom :3

2011-02-26 | 19:09:08
URL: http://www.mallanmamma.se
Postat av: Ida & Jouline.

Hurra hurra för fina Melvin idag.

Hihi kan tänka mig hans fina min. ;)

Hittade du massa fina dregglisar? jag skall ge mig dit på

Måndag o köpa fler färger till Jouline. Puss

2011-02-26 | 23:23:03
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: