Beställt stolar =)



Idag har jag vart och beställt nya matsalsstolar till vårt bord.. Skulle igentligen köpt nytt bord oxå men vårt matsalsbord är ett gammalt fint rejält från Tobbes farmor o farfar så vi valde att behålla det men att köpa nya stolar så dessa blev det..

8 stycken blev det =)

Idag har jag jobbat 10-13 efter det så plockade jag undan lite här hemma och tog en fika med barnen.
Efter det begav vi oss hem till min bror och Jessica där vi fick mer fika och kvällsmat.
När vi kom hem fick barnen ta sig ett bad och dom båda tycker det är så mysigt att plaska tillsammans!

Usch ikväll har ja börjat känna av ont i halsen! Inte bra! Men det ska inte hindra mig ifrån att gå ut på lördag =P När man är tvåbarnsmamma och inte går ut lika ofta så längtar man efter festa dagen när man bokat in nått..Förr innan barnen fanns var man ju ute var å varannan helg och då tröttna man på det men nu när de som sagt inte blir av så ofta så kan man inte låta bli mer än å längta! Sen är det extra kul nu att jag ska ut med Ida =)

Nähe nu ska jag faktiskt ställa mig och stryka klart min tvätt sen blir det slapp i soffan innan mannen kommer hem från jobbet.

Trevlig Torsdag alla!


Min söta tös!


Min söta gosse! Kolla in världens finaste ögonfransar! (Fått av sin far) *avis mamma*


Barnen gillar leka tillsammans i badet =)


Kram min älskade lillasyster!


Moa bara står å står å står hela tiden =) Här äter hon majsbågar efter badet ;)

Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline

Det skall bli så jäkla kul,

dina barn är så otroligt fina.

Syskonkärlek är de finaste som finns.

Duktig du är som stryker hehhe du kan få min tvätt

också. =D

Love you

2011-02-03 | 21:36:42
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: