Sex Party!



I Lördags var jag på sex party med Ida hemma hos Camilla.
Har aldrig vart på det innan och det va riktigt roligt! Stackars tjejen som höll i det för vi var 16 tjejer totalt som satt och drack och skulla lyssna och känna/klämma och smaka på allt och det blev MYCKET skratt och prat så hon fick höja rösten hela tiden och säga ursäkta kan ni lyssna lite till!
Efter det så blev det utgång på Harrys, vi dansade och hade skoj! I alla fall jag! Så när alla ville ge sig hemmåt så kände jag att nej va fan inte än!!! Så jag stannade kvar själv och hamnade med ett gäng killar som var på fotbolls läger och ja satt och snacka med dom men sen kände jag att dom började stöta mycket på mig och så, så då sa jag att jag skulle gå ner å dansa..  Vilket jag gjorde en stund sen gick jag runt men jag hittade ingen rolig att umgås med, va mest folk man känner lite ytligt som var där så jag bestämmde mig för att bita i det sura äpplet och åka hem.
Så jag fick tag i en taxi och var hemma kl 2. I vanliga fall brukar ja komma hem rultande runt 4 på morgonen men det blev inte fallet denna gången. Men,men det va skönt att inte komma hem allt för sent heller för jag va pigg å allert dagen efter! =)



Idag har vi vart flitiga på förmiddagen innan Tobbe börja jobba och har vårstädat i trädgården.. rensat takrännor, räffsat,rensat ogräs, plockat undan, städat uterummet och planterat blommor.
Så nu är det fint ute!

På eftermiddagen åkte jag och barnen hem till svärmor där vi satt i deras inglasade balkong och fikade, och det var jätte härligt!


Melvins kommentar: "Här va det vamt å mysigt"

Kommentarer
Postat av: ˙·٠•●♥ Ida & Jouline ♥●•٠·˙

Visst va det kul på partyt hihihihi.

Nja krogen och jag gick inte riktigt ihop denna gången men så är det ibland.

Kramiz

2011-04-04 | 22:01:48
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: ˙·٠•●♥ Ida & Jouline ♥●•٠·˙

Ja jag skall nog göra det =)

Idag ville hon ha massa gröt så det slank ner en hel portion =P

2011-04-06 | 21:51:58
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Jeanette - Babydjungeln

hörs ut som sköj

2011-04-07 | 10:09:01
URL: http://www.babydjungeln.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: