Tvättmaskinen på högvarv!



Idag tvättas det för fullt! Blir mycket tvätt med små barn! Men jag gillar att tvätta så det är dock inget jobbigt, önskar bara det vore sommar å sol så man kunde ha tvätten ute å slippa ha allt på tork inne! Sen blir ju kläderna SÅ lena av att hänga ut å torka och så luktar det gott!

I morse när jag gick upp låg det en påste nybakade frallor och tidningen på bordet! Då blir man glad! =)
(Tobbe jobbar natt och ibland så får man sig en överasskning med frukostfrallor och tidning)


Idag ska jag och familjen med vännerna Agnes, Mikaela och Krisoffer åka ut till Ryggebo (Vårt hus på landet) så ska vi fika och dom ska få titta hur det ser ut idag! För till nästa höst kommer det se annurlunda ut! =)
Tobias ringde snickaren igår och vi blev så glada för han ville göra detta stora bygge åt oss! Han ska snart gå i pension så vi trodde inte han skulle ta emot detta jätte projekt men det ville han! Det är han som gjort allt annat på huset förra året och han är jätte duktig när det gäller att renovera gamla snea hus så vi är JÄTTE glada att vi fick han! Åh han kontaktar elektirker å alllt sånt så vi behöver inte sköta det heller =)

Moa springer runt här i lära gå stolen och skiner som en solstråle! Finns ingen gladare unge än hon! =) Mammas lilla älskade tös!!
Melvin är på dagis och busar av sig! =)

Lite bilder på min söta tös idag!



Nu ska jag sätta mig med kaffekoppen i ena handen å tidningen i den andre!
Hoppas ni får en bra dag i det fina vädret!



Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Söta lilla Mois =)

Växer ju som bara den.

Härligt då kan bygget börja snart.

Kram

2010-10-13 | 11:57:07
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Tack vi är jätte nöjda med rummet =).

Jag har både grönt och plommon lila det går så fint tillsammans.

Om man bara har grönt så blir det lätt lite väl mycket kan jag tycka.

Du kan ju ha grönt och någon mer färg.

2010-10-13 | 12:12:23
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: