Hälsat på Jouline ♥



Igår tog jag och Moa bilen och åkte till BB för att hälsa på Jouline och Ida. Hon är så SÖT den lilla tösen! Fick hålla å mysa med det lilla livet! Moa blev genast JÄTTE stor! Tänkt att hon vart så lite, så svårt att tro..
Melvin och Tobias tog tåget till Varberg (första gången Melvin åkte tåg och han tyckte det va så fräckt) så när jag sagt hej då till min vän å lilla tösen så åkte jag och Moa till stan där vi mötte upp Melvin & Tobias.
Det blev shopping, köpte mig två tunikor tre bh:ar och benvärmare.. Sen köpte ja en ursöt mössa till Moa, får försöka ta kort på den och lägga upp nån dag.


Mys på Varbergs BB med lilla Jouline och Moa ♥


Ida min vän så pigg och fräsch me lilla livet i famnen! =) ♥


Moa va lite väl stor för BB sängen nu =P

Efter all shopping blev det ett besök på mac donalds (I Varberg) där vi satt och åt och Moa fick två kompisar vid bordet brevid som hon satt å skratta å busa med medans vi åt, dom tyckte nog hon va charmig för dom skratta å busa tillbaka med henne. =)

Sen packa vi in oss i bilen och åkte till jobbet där mamma bjöd på glögg å peppakaka så det va mys =) Pappa va där också.. haha Melvin somna i bilen på väg hem å fortsatte sova även när vi bar in han så han låg och sov bakom disken ;)






På eftermiddagen/kvällen hade vi besök av Hanna och Tobbe då det blev fika med starkglögg =P

På kvällen slockna barnen kl åtta och då blev det att slänga sig i soffan och kolla på Ensam mamma söker och sen kolla vi på film och bara hade de gott! Mysigt att bara ligga inne nu åh tända ljus och kolla på alla mysiga adventsbågar som lyser i alla fönster ♥

Idag går Tobias på eftermiddags veckan så jag ska idag få besök av Jessica och då bjuds det på vofflor! Bjöd min syster och hennes två söta töser som ja saknar (va några dar sen man såg dom) men dom kunde tyvärr inte! Får hoppas på att träffa dom en annan dag i veckan istället.

Trevlig Måndag till er alla!


Kommentarer
Postat av: Frida

ja gud ja, hon är hur söt som helst! Dock höll jag aldrig henne. Är lite småförkyld så försökte hålla mig lite på avstånd. Svårt var det, hon är ju så jävla söt!!! <3 Så det får bli nästa gång ja får mysa med henne :)

2010-11-29 | 16:18:26
URL: http://willesmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: