Så trött ja blir!



Inatt har jag legat vaken i ca fem timmar i rad utan att sova en sekund.. Har små värkar... Åh varje gång man reser sig upp så hoppas man bara på att vattnet ska gå... Så irreterande å ligga så nästan en hel natt sen vakna på morron åh bara jaha bebisen e kvar i magen...
Vill bara att bebisen ska titta ut lite i förtid för nu e detta strängt, men det e juh alltid så mot slutet när det närmar sig!
Men jag gick över med Melvin så det bästa e och ställa in sig på att gå över me detta barn oxå..

Idag är det exakt en månad kvar tills Melvin fyller tre år! Stora killen =)

Jag är SÅ glad för nu äntligen har vi köpt en möbel åh fixat så vi har datorn där.. Innan så hade vi datan genom tv:n och så hade vi trådlöst tangentbord men sändningen räckte inte till soffbordet så vi har fått sitta på golvet framför tv:n vilket inte vart lätt eller speciellt bekvämt!! Så man har juh inte pallat sitta länge vid datorn, max tio min.. Men nu kan man sitta länge =)


Här e skåpet öppet. Det finns jätte bra plats i det så man får plats med otroligt mkt. Det bruna på dörrarnas insida är anslagstavla så man kan sätta upp anteckningar lr nått..


Här e skåpet när det e stängt, i och med att vi har det i tv rummet så e det otroligt skönt att kunna stänga om det så man slipper se det ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandraida♥

Klar jag gör gumman =)

Min data står på alltid så jag loggar ut o in lite hur som =S

Kramix

2010-01-25 | 17:07:51
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: malin wahlberg

gud så smart, ett sådant dator bord skulle man ha=) vart har ni köpt de?

kram

2010-02-19 | 22:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: