Underbara December Dag!



I Lördags hade vi fest! Det var jätte roligt!!! Dock kom dooleys:en fram och Åsa satte igång att snapsa...åh snapsa, åh snapsa, åh snapsa... Så jag blev rejält rund under fötterna och väl på puben insåg en vakt detta oxå och tryckte upp mig mot väggen och sa att du dricker vatten resten av kvällen och sen sa han jag håller ögonen på dig!
Men grejen va den att det va andra som va betydligt fullare än mig, å så farligt va det inte, jag gick kanske lite rangligt men ja betedde mig inte konstigt!
Men det va sjukt va dom höll vakt.. Ja stod å dansa med Jessica och Hanna då jag såg att TRE vakter står runt dansgolvet och stirrar på mig... Så ja sa till tjejjerna att nu står dom F*N å vaktar mig på dansgolvet oxå så nu e det inte kul länge... Gick iväg och satte oss å prata me lite kompisar..
Senare efter att druckit 4 glas vatten behövde ja gå på toa, tror ni inte vakt J*vlen följde efter mig på toa!!! ÅH ja va så arg!!!! Jag va ju till å me nykter då så varför ska dom va så extrema!!! Åh så sur ja va!!
Men jag hade kul ändå.. =)

Idag har jag haft en super härlig dag!
På förmiddagen gick jag hem till min syster och fick lite förmiddagsfika.. Efter det gick jag och hämta Melvin på dagis sen satt vi och mös medans Moa sov middag.
När Tobbe kommit hem från jobbet tog vi båda barnen på varsin pulka och lufsa ut i snön! Det va så SKÖNT!!! Moa åkte pulka för allra första gången och hon skratta!! =)
Vi gick en bra bit sen kom vi på att vi kunde gå till mamma och hälsa på vilket vi gjorde.. Vi tog lite kaffe och Melvin fick en glass, sen lufsa vi hem igen.. =)
Väl hemma skulle det byggas snögubbe men det va stört omöjligt med snön så jag och Melvin försökte bygga en snölyckta men det va svårt det me så det blev en liten,liten en...

Nu har Moa badat och även ja å Tobbe har tatt en värmande dusch så nu blir det snart läggdags för barnen och då ska jag och Tobbe titta på film åh bara mysa inne i det varma =)

Idag har Moa börjat vinka! Så sött!!!

Hoppas på en lika härlig dag imorgon!












Kommentarer
Postat av: Ida- Mamma till Jouline♥♥♥

Ååå va mysigt ni hade det i snön =)

Vakterna är ju helt dumma i huvudet.

Jag har blivit utslängd flera gånger =(

O då har det ändå varit folk som varit ännu fullare än mig.



Kram

2010-12-08 | 16:41:05
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: