Stackars min tös!



Usch har haft två riktigt jobbiga nätter med min tös som inte kan sova!! JÄTTE förkyld och slemmig å lite hosta. Va hos läkarn med henne idag och hon har fått ögoninflammation =( Men nu har vi fått droppar så nu ska det väl ge med sig om några dagar.
Mamma Åsa känner sig mer levande än död på grund av sömn brist och av att jag med börjar bli förkyld å har ont i halsen så det är pest å pina här just nu!! =(

Igår va Moa med i tdiningen igen och den bilden blev TUSEN ggr bättre! =)

Nä nu måste ja vila huvudet i soffan för ja orka inte hålla d uppe!


Bra mkt bättre lr va tycker ni??


Min sjuka tös äter apelsin =)


Kommentarer
Postat av: Ida- Mamma till Jouline♥♥♥

Detta kortet blev ju MYCKET bättre.

Stackars lilla Moa men humöret är det inget fel på fina fina Moa =)

2010-12-16 | 20:31:13
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Frida

Kortet blev mycket bättre nu. Fick nu betalat dubbelt upp eller stod Hn för det misstaget?



kram

2010-12-19 | 10:55:16
URL: http://willesmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: