Lucia



Dagen började med Lucia firande på Melvins dagis.. Dom var så fina och duktiga allihopa =)
På eftermiddagen åkte jag och barnen in till stan på en mini shopping.. Pengarna har trytit såhär innan jul så det va mest mysigt att gå runt och kolla och Melvin fick gå in i leksaksaffären och visa vad han önska sig av tomten..(vilket va i stort sett hela affären)

Idag ska vi hem till Angelica! Ska bli super skoj för det va bra längesen nu! Jobb å sjuka barn som dratt ut på tiden..Men nu blir d av =)

Nähe dags å pälsa på mig å barnen och gå ut med hunden. Sen blir det nog ett besök hos mamma tror jag...Moa har en viss tid på förmiddagen som hon e så rastlös när man e hemma så jag brukar försöka ge mig ut på nått då så hon är nöjd =P


Min söta peppakaks gubbe innan dagis igår.


Min lilla tomte flicka satt i en mörk sal och vänta på lucia tåget.


Melvin stannade till vid snögubbarna igår och pratade med dom. =) När vi skulle åka hem och körde förbi med bilen ropade han, hejdå alla snögubbar vi ses imon!

Kommentarer
Postat av: Ida- Mamma till Jouline♥♥♥

Absolut gumman. Fullt upp hela tiden. Tycker klockan bara är 9 och 21 på kvällen =S Önskar det fanns mer timmar på dygnet.

Kram

2010-12-14 | 11:11:09
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: