Julafton ♥



Dagen igår var mycket bra =) Vi alla fick en massa fina julklappar! =)
Vi hade en mycket rolig tomte i år (min bror) vi skratta hela tiden åt honom och Melvin och Moa var jätte duktiga! Moa sa INGENTING.. Hon satt bara där och kolla på tomten och sen kröp hon även fram till honom och lekte med tomtens skor, inte alls rädd..
Melvin var så söt för han kramade om tomten sen sa han: Tack snälla tomten för alla presenter! ♥

Idag har vi vart MYCKET trötta! Både Melvin och Moa sov länge på dagen så dom är faktiskt uppe än!!!!!!! Fast nu börjar Moa gnälla så nu är det sängen som gäller!!! Jag, Tobbe och Moa sov till kl 11 idag men Melvin gick upp lite innan och gick ner och kollade på tv.

Nu ska jag hjälpa Tobbe att natta våra barn..

Trevlig Kväll


Barnen på Julaftons morgon


Jag väntar på kaffet ska bli klart till Kalle börjar =)


Moa sitter med sina klappar ♥


Melvin kramar om tomten ♥


Moa med alla julklappar ♥


Melvin och hans julklappar ♥


(Melvin just nu) Han älskar sin nya dator, men nu ska jag avbryta han och lägga han för nu e klockan EXTREMT mycket så nu ska han i säng ;)

Kommentarer
Postat av: Ida- Mamma till Jouline♥♥♥

Barnen är så fina och glada. Längtar tills Jouline är så stor så hon förstår vad det handlar om =)

2010-12-27 | 01:11:41
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Ida-Mamma till Jouline.

Hihi jag me

2010-12-27 | 15:09:07
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: