Framsteg..



Moa har gjort ännu fler framsteg, nu har hon lärt sig att gå helt själv med lära gå vagn, hon e å söt när hon kommer trippandes på två med vagnen framför sig.. Hon går tills det tar stopp sen får man hjälpa henne att vända om.

Jaha då var snart detta året slut! Nästa år har vi en HEL DEL att göra med tanke på att den STORA renoveringen utav vårt nya bliviande hus! Mycket kommer snickare och elektriker att göra men mycket ska göras själv också! Bara längtar tills huset står klart och man kan börja inreda och köpa nya möbler och sen börja skola in barnen på nytt dagis! Moa kommer till att börja på fajans först för det kommer nog inte bli flytt förens nästa höst... Beror helt å hållet på hur lång tid renoveringen kommer att ta, vi kanske inte flyttar förens till jul eller till och med efter! Tiden får utvisa!

Nu har jag precis suttit i telefon med försäkringskassan å anmält alla dagar som jag arbetat i december. Måste ringa in en gång i månaden och anmäla för jag tar inte ut full föräldrapenning när ja jobbar.

Nähe nu ska ja sätta mig och gå igenom mina kokböcker, vi ska ha gäster här på nyår och jag har ingen susning om va jag ska bjuda på så jag får sätta igång och planera... Imorgon måste allt va handlat!

Trevlig Onsdag alla bloggläsare =)


Sötnosen så stor hon börjar bli!


En bild på oss sen julafton, Melvin hade fullt upp med sina julklappar å hade inte tid att vara med på kort ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gud va duktig hon är! Hoppas Teddie gör likadant om en månad!

Han har precis börjat klättra upp vid soffkanten och på allt som går att klättra och försöker ta sig upp!

Ska vi ses nästa vecka? Vi får höras av!

Fina ni va på jul! Kram

2010-12-29 | 21:04:45
URL: http://jenkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: