Fest ikväll =)



Ikväll blir det fest hos oss sen blir det ugång, jag och Tobias har inte vart ute å festat tillsammans sen innan jag blev gravid så det ska bli jätte roligt! =)

Melvin är just nu hos farmor och ska sova där tills imorgon och Moa ska sova hos mormor inatt. Det är första gången Moa ska sova borta utan oss så det känns lite nervöst men jag hoppas att det ska gå bra =)

Nu har jag och Tobias precis smaskat i oss min soppa ja gjorde igår kväll och Moa sover middag, när hon vaknat ska vi åka ut till Rygebo och hämta resesängen som Moa ska sova i hos mormor. Efter det ska vi inom jobbet en sväng på en fika sen ska vi hem å duscha och sen kommer gästerna =)

Jag längtar, detta ska bli så kul!!!

Trevlig Lördag till er alla!


Kommentarer
Postat av: Ida- Mamma till Jouline♥♥♥

Hoppas ni hade det riktigt riktigt roligt.

Kram

2010-12-05 | 09:06:25
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: