♥ 1 December ♥



Idag är det den 1 December! Mys!

Dagen började med att Melvin kom ner och fick se att tomten va fylld me paket (kvällen innan var den tom och jag sa att om man är snäll så kommer tomten på natten när man sover och lämnat paket till tomte alendern)
Melvin och jag gick ner på morgonen och närmade oss tomten i mörkret och Melvin gick sakta frammåt och när han såg att det faktiskt hängde nått vände han sig om ett stort leende i ansiktet och sa: Mamma tomten har vart här! ♥


Dags att hitta dagens första nummer...


Va kan de va, va kan de va?!!...


WOW Bärgarn filmen!!! Melvin blev överlycklig!


Moa har börjat ställa sig upp på knä och så har hon börjat krypa lite =)


Idag har jag köpt en ny jacka, vad tycks? (Tagen med mobilen  därav dålig bild)

Har alltid velat ha mig en röd jacka och nu har jag fått tag i en... =)

Nu ska jag ge Moa lite mellanmål sen ska vi packa in oss i bilen och hälsa på Malin och Lea för det va längesedan nu!

Trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Jossan

vad har du hittat den fina jackan??

2010-12-01 | 16:49:06
URL: http://www.familjenesping.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: