Me And I Party =)




Igår kväll va jag på Me And I Party hos min syster, för er som inte vet va det är så är det så att min syster bjuder hem vänner och bjuder på fika så kommer det dit en tjej som visar kläder till barn, mamma och pappa men mest barn kläder. Hon pratar om kvalité och visar va som passar ihop med vad. Sen får man själv känna och prova kläder och beställa om det är något man vill ha.

Det va första gången ja va på ett sånt "party" men det va faktiskt riktigt mysigt och roligt =) Detta köpte jag....




Denna söta grodtröjan



Och så köpte ja dessa svarta mjukis. köpte även ett par i brunt oxå som passar perfekt ihop med grodtröjan.



Sen köpte jag denna UNDERBARA gröna dress till knattisen i magen, fanns i rosa oxå men ja tog grönt. Får vi en flicka så kommer det bli super fint med en rosa body under =)



Åh denna OTROLIGT sköna kjol köpte jag till mig själv..Ser inte mkt ut för världen på bild men snygg på och riktigt nice nu till hösten me ett par stövlar till =) Riktigt bra åh han på sig när man växer å blir större å större om magen =)


Kommentarer
Postat av: iDa & ReVo

Gud va härliga kläder. Fniss den typen av body hade ju jag när jag va liten finss.

2009-09-17 | 20:12:48
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Nathalie

åh vilka fina kläder:D den till bebisen i magen var riktigt söt^^

2009-09-22 | 12:58:02
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: