Hjärt klappning!!



Imorse vakna Melvin redan klockan 06:10 och ville upp!!! Mamma Åsa va jätte trött och slummra på soffan medans Melvin kolla på film..
När jag sen vaknar upp och sätter mig upp får jag hjärtklappningar!!!



Melvin har fått tag på en massa pennor och målat över hela vårt dyra VITA soffbord!!! Det första jag fick göra var att ta fram skurhinken och börja gnugga, å gnugga å gnugga!!! Höll på ca 45 min...



Överasskande nog så lyckades jag få bort alltihopa! Det trodde ja aldrig skulle gå!!! Jag säger bara för alla er som inte har tomteskur så köp det!! Finns på gekås ; ) Världens bästa pulver som tar bort ALLT!



Det var väldigt lätt att hitta boven till det hela för bevisen fanns på kinden och ena armen å handen!!



Ja gud va man kan ha roligt med pennor och lim! Det tycker Melvin i alla fall!!

Tobias sover för han har jobbat natt å Melvin sover middag. Snart ringer Tobbes väckarklocka för han ska iväg till frissan. I eftm kommer bror min hit.
Annars händer det inte så mkt idag mer än att jag ska iväg på magdans träningen ikväll..

Ni får ha en bra dag alla trogna läsare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag säger bra

mirakel.pdf" rel="nofollow">http://www.nilfisk-advance.se/upload/prodbladmirakel.pdf



den funkar fan ta mig till det mesta..

2009-03-05 | 17:31:34
Postat av: Jess

Haha som det kan gå. Dom är så rooliga dom små liven när dom hittar på en massa bus :D Tur att du fick bort allt!

Kram

2009-03-06 | 09:31:38
URL: http://jesstheone.blogg.se/
Postat av: Ida

Oj oj vilken tur att det gick bort..

Kan tänka mig att han hade kul =)

Kram

2009-03-13 | 15:41:23
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: