Borta Bra Men Hemma Bäst!!



Nu är man hemma i kalla Sverige igen efter en vecka med sol å bad i Fuerteventura!
Vi har haft en toppen vecka med fint väder.. Jag är så otroligt stolt över Melvin som va så duktig hela resan igenom...Flygresan gick kanon (Trångt som attan bara) åh hela vistelsen va han så duktig! Varje kväll somna han efter första läggningsförsöket i en resesäng brevid vår dubbel säng. På dagarna somnade han så snällt i vagnen =)

Vi gjorde inga utflykter eller så utan låg och gotta oss vid poolen på dagarna me drinknar å sol å kvällarna då blev det strand promenader å lite strosing vid affärer...
Fick köpt mig en riktigt snygg väska me tillhörande plånbok å tre flaskor sprit =)

Idag skulle igentligen vi hälsat på svärmor men Melvin vakna me feber sombara stigit under dagen så nu ligger den på 40 grader... Han har somnat nu men kommer antagligen vakna när som helst så ja ska passa på att använda tiden nu åt att försöka vila för Tobbe jobba natt så ja får ta Melvin själv inatt för ja kan tänka mig det bli några timmar man får va uppe...
Är så glad att han blev sjuk nu i alla fall å inte på semestern eller på flyget hem igår!!

Nähe tiden springer iväg... Måste kila!


(Tobias och Jag)

(Jag och Melvin på stranden på kvällen)

(Bad i poolen med mamma)

(Melvin på stranden)

(Jag och Melvin på hotellet)
 
                              (Familjen)                                                                                                  (Mina pojkar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: