Tänker på dig bror!!



Nu har det gått två veckor och min bror har inte blivit bättre, snarare värre... Men nu vet vi va det är.. Det är ingen svininfluensa han fått utan körtel feber... Det kan man ha i olika grader och givetvis har han fått den värsta tänkbara! Var hos mamma idag på förmiddagen och drack kaffe innan lillkillen skulle hämtas på dagis och då träffade ja min bror som ja inte sett på en vecka ca.. Åh jag mådde så dåligt av åh se honom så sjuk... Halsen är helt igensvullen så han får inte ner någonting.. Han har inte ätit mat på 2 vekor och han får knappt ner någon vätska alls... Han tog den minsta minsta vatten klunk man kan tänka å satt åh kämpa för åh svälja ner det. När han väl fått ner det så klökte han sig typ.. Han e full me slemm i munnen som han inte kan svälja utan för spotta... Han har inte kunnat sova någonting alls...Igår och idag har han lyckats få lite sömn på förmiddagen.. Igår kväll va de riktigt illa, då va det nära dom ringde ambulans till honom men som tur va så stabilisera det sig igen...
Tobias har oxå haft körtelfeber när han va 15 och han sa att det va det värsta han vart me om men han va sjuk i två veckor och hade inte så allvarligt som min bror...
Jag hoppas verkligen att han ska bli bättre snart!!! Han har juh feber också så han e juh så matt så matt å orkar inte sitta uppe mer än några sekunder...
KRYA PÅ DIG!!

Min systerdotter är frisk igen, så det e skönt =) Melvin mår bra, han är lite förkyld bara.
Och jag mår också bra, bebisen sparkar för fullt, men ack va ont i ryggen man har =(


(Melvins adventstomte)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jo de är ju de.. Tur dom inte är såna VARJE dag.. :P Bara nästan varje dag.. ;) Jo han mår mycket bättre, troligtvis hade han ätit något dåligt.. :S Tack så mycket :)

2009-12-03 | 16:17:52
URL: http://mammamodin.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hoppas du får en mysig 2:a advent åsa! vi ses på lördag:)

2009-12-06 | 15:16:19
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hej.. Här kommer adressen till henne.. Man beställer genom bloggen.. Allt står på sidan.. http://alskadehjartegryn.blogspot.com/

2009-12-06 | 19:31:45
URL: http://mammamodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: