Full vecka



Denna veckan är fullspäckad! Idag är det unga mammor hela dagen Kul Kul =) =)
Imorgon (torsdag) ska jag och min syster hälsa på farmor, efter det ska jag in till stan med Siri där vi bland annat ska in på systemet...=)
Fredag ska ja till stan med syster å köpa fars dag present...Sen på eftermiddagen nån gång ska jag och Tobias träffa Tobbes kusin som kommit från Enköping för att hälsa på lite...=)
Sen på lördag blir det FEESSSTTT=) Jag längtar så sjukt mycket till dess!!! Fan va kul vi ska ha tjejer!!!!
Söndag blir det hem till mor å far på kvällen (Blir intressant hur lilla Åsa kommer må då!)

Igår kväll pratade jag en timma med Karin=) Hon hade massa kul att berätta=) Alltid lika kul att prata med henne! Vi sa det att vi ska försöka så vi pratar en gång i veckan på telefon i alla fall!!   SAKNAR DIG  KUSIN!!!!



Kommentarer
Postat av: Ida

Oj oj oj vad vi ska festa heheheheh
åsa ska må så dåligt på sön hahhaahahah näe skoja
Puss Love ya

2007-11-07 | 19:46:21
URL: http://alexandraida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: