Underbar Lördag!



Helgen har vart toppen!
I Lördags sov vi i huset för Tobbes fabror och hans fru kom från Enköping och hälsade på. Vi var ute hela eftermiddagen och vi fikade ute! Det var JÄTTE skönt när man satt i lä! Moa är verkligen som Melvin, ett barn som älskar att vara ute! Speciellt nu när hon kan gå!
Barnen sov gott hela natten och vi kom hem idag på förmiddagen.
Idag skulle jag igentligen vart i Varberg med min syster på ett barnkläder party men min syster fick åka in inatt på sjukhus med hennes lilla tös som har hög feber men dom fick komma hem ikväll igen så jag hoppas hon blir bra snart!
Så istället för att åka till varberg åkte vi hela familjen hem till Jimmy och Hanna i Ätran och hälsade på, vi kollade på deras hus som dom håller på att renovera och dom hade kommit långt nu så dom flyttar nog nästa helg =)

Nu sover barnen och vi har tittat på solsidan som resten av Sverige gjort me antar ja =P
Så tråkigt att det var sista avsnittet! Men så bra och så omtyckt som det är så kommer det säkert nya avsnitt =)

Barnen sover nu och jag och Tobbe ligger i soffan framför tv:n.

Kommande vecka har ja lite roliga saker inplanerade =)

Lite bilder sen Lördagen =)


Min glada tjej älskar springa ute!


Fika ute =)


Barnen leker i sandlådan.


Melvin tycker det är så roligt nu när Moa är större och kan leka med honom! =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Åsa!

Du svarar inte på mina meddelanden på facebook. Skulle behöva ha tag i dej. MVH//LINDA!

2011-03-21 | 14:40:29
URL: http://www.flowerlowa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: