Stackars Moa



Idag hände en olycka med min lilla tös!
Tobbe och barnen var uppe på övervåningen och jag nera, efter en stund kom Melvin ner och antagligen hade han inte stängt grinden riktigt där uppe för både ja å Tobbe hör världens duns sen gallskrik. Jag springer till trappan och där ligger Moa som ramlat ner för trappan!!!!!!!!!!!
Vi har en trappa med ca 7 trappsteg sen e det som en liten golvyta sen fortsätter trappan igen så hon ramla inte hela vägen ner men dom steg hon ramla och jag vet inte hur många volter hon gjorde men hon fick en rejäl smäll vid tinningen/ögat.
Jag ringde sjukvårdsupplysningen direkt och hon sa att så länge hon inte kräks eller verkar bli trött åh matt så är det ingen fara. Hon sa att en hjärnskakning kan komma efter nån timma oxå så vi skulle ha koll på henne.
Men hon var som vanligt och sen när hon sov middag var jag uppe flera ggr och tittade till henne.  Hela dagen och eftermiddagen har hon vart som vanligt så det är skönt att det inte blev allvarligare än så!
Men gud så otäckt!
Ett ögonblicks verk och olyckan är framme!

(Har fått problem med mitt program som jag gör mina bild collage i så dessa bilder gjorde jag snabbt i paint och det blev inte bra!!)


Efter all drama så fick Moa en godis som tröst! Min lilla blå slagna tös!

Kommentarer
Postat av: ˙·٠•●♥ Ida & Jouline ♥●•٠·˙

Usch stackars lilla Moa som sagt det är ett ögonblicksverk.

Kram

2011-03-27 | 20:46:46
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: