Sol!



Idag har vart en solig och riktigt, riktigt skön dag!
Den började med att jag och Moa var på babycafé med Ida och hennes lilla pärla, sen gick jag och Moa en sväng i stan för jag ville hitta mig något att ha på mig till lördag när ja ska ut men hittade inget festligt. Däremot fick jag köpt mig en tunika på rean och ett armband till klänningen ja ska ha på bröllopet =)

På eftermiddagen när Tobbe vaknat (som jobba natt) så gick vi ut med barnen och gungade på lekplatsen, efter det skulle han iväg och träna.
Då ringde Ida och frågade om hon och Frida fick titta förbi för dom var ute på promenix och givetvis fick dom detta så det blev massa prat och lite kaffe och kladdkaka kunde jag bjuda på.
Trevligt med spontana besök och det var ju så bra tajmat med precis när Tobbe skulle iväg och träna!
Så tack tjejjer för en mysig eftermiddag!

Imorgon blir det ett besök in till stan på förmiddagen med min syster och våra små minsta trollungar som inte börjat dagis än ;)



Kommentarer
Postat av: Frida

Tack själv för fikat :)

2011-03-28 | 22:38:28
URL: http://willesmamma.wordpress.com
Postat av: ˙·٠•●♥ Ida & Jouline ♥●•٠·˙

Tak gumman.

Fina fina ungar.

2011-03-28 | 22:38:37
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: