Prosit, prosit!



Nyser och fräser det är det jag gör hela dagen.. Ljuger inte när jag säger att jag nyst över 50 ggr idag!
Att en förkylning kan bli så kraftig bara över en natt!

Imorgon kommer Helena och Ida hem till mig på fika. Jag har förvarnat om min förkylning men dom ville komma ändå =) Så jag får försöka å hålla mig ifrån deras två små töser så inte dom börjar med rinnande näsa dom oxå.

Just nu sitter jag vid den nya datorn =) Jätte härligt att ha en egen igen =) Dom flesta program är klara och instalerade men det finns lite till för Tobbe att pilla med...

Nu har vi precis lagt barnen och nu ska vi bara ta det lungt i soffan! Små titta på nått program medans vi inväntar att BigBrother ska börja.
Att man kollar på det igentligen är ju helt sjukt! Finns så många knasiga människor, se bara på Rosa, hur pinsamm är inte hon?

Nähe nu ska jag ställla fram papper, nässpray och vatten på soffbordet och bädda ner mig i soffan med miin röda näsa..




Kommentarer
Postat av: Helena & Klara

Ää vi snörvlar lite vi med.. Ja detta jäkla program då patetiskt så man måste titta! Haha och rosa kan bara gömma sig någonstans Haha ses imorgon! :D

2011-03-23 | 20:39:16
Postat av: Ida & Jouline

Hihih vi kommer mer än gärna. Vi kan snora ikapp =P

2011-03-23 | 21:01:15
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Ida & Jouline

Tack gumman. Vi längtar som tusan.

J har precis ätit en halv burk majs/potatis så jag hoppas att hon sover nu en stund så hon är pigg och glad hos er =)

Kramiz

2011-03-24 | 13:24:18
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: