Dagens beställning..



Dagens beställning blev en Emmaljunga scooter lila/Bordeaux.
Vi var och kollade på den igår och idag ringde jag och beställde den så den kommer nån gång runt vecka 19.
Så vi har lagt ut Melvins vagn som ni kanske såg i tidigare inlägg...

Idag har jag ringt och sökt jobb, har ju jobb över sommaren men inget därefter så jag har sökt till ett ställe jag gärna vill vara på och som tiderna passar helt perfekt som två barns mor och en man som jobbar 3-skift!
Så ja fick pratat med personalansvarig och ja ska lämna in mitt CV sen så ska vi höras av igen =)

Idag ska jag jobba lite så det står inte så mycket på dags listan idag!
Imorgon blir det mys med Ida, Jouline, Helena och Klara. Det gilla vi!!! =)

Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: ˙·٠•●♥ Ida & Jouline ♥●•٠·˙

Tack gumman inte du heller♥



Den är så grymt snygg avis

Heheh kanske skall ta ett snack med D om en sådan sen hehehe =P

2011-04-13 | 14:05:24
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Helena & Klara

Vilken fin vagn!! Ja imorgon blir det massa mys :)

2011-04-13 | 23:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: