4 År!



Idag fyller min lilla vovve fyra år!! Har haft han länge nu juh! =)

Nu har Melvin precis somnat...Åh tur e det för den stackaren ska väckas klockan två inatt å förflyttas till bilen..Vi ska åka till Tobias fabror och hans tre kusiner i Enköping...Melvin hatar åka bil långt så vi åker på natten så han kan sova större delen av vägen! Vi kommer hem igen på söndag..

Idag har jag beställt en ny mobil! =) Yeah...... Fick en bra deal=) Betalade ca 649 i månaden för min gamla å då fick ja ringa skicka sms å mms hur mkt ja vill...
Men nu så sänkte han priset till 499 i månaden plus att ja fick en ny mobil (som e bättre än den ja har idag) och så fick jag gratis msn i mobilen...Nu på min gamla betalar ja typ 19 spänn i månaden för att ha det... Å jag har gjort en bra deal ;) Jag sa att jag avslutar mitt abonemmang hos dom om dom inte fixa nått bra =)


Såhär ser den ut!! =) Ha det bra allihopa så uppdaterar jag om vår lilla semester tripp! =)

Kommentarer
Postat av: Ida <3

Nice =)

2009-06-05 | 21:38:54
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: