Pysslar



Håller på att pyssla lite i blivande bebis rummet... Eller där pysslas väl inte så mycket igentligen det bara töms..
I en gaderob som är där hade vi en massa badlakan som ja nu flyttat ner å gjort plats för och så håller ja på åh tömmer bokhyllan med fotoalbum som jag också gör plats för där nere, och det blir riktigt nice =)
Tänkte bäst att göra sånt nu innan man blir allt för stor och inte orkar... Vi har ju en del som ska göras ändå... Tex ska vi måla 9 dörrkarmar och inte bara en gång utan ca tre gånger på varje karm sen ska det sättas in nya innedörrar... Efter det ska bebisens rum målas om... Sen ska där börjas sättas upp spjälsäng.. Så det e juh lite vi har å pyssla med så därför tänkte ja lika bra att sätta igång å fixa i gaderoberna så såna smågrejjor blir klara, för när man väl börjat på såna "små" grejjer blir det genast mycket för man rensar och flyttar runt..

Idag på förmiddag va min syster och hennes dotter här och hälsa på. Sen åkte jag och Melvin och köpte nya skor till honom.
Nu sover gossen min, Tobbe me för del delen för han har jobbat natt. Semestern va slut för hans del nu...
Nähe nu får ja gå och pyssla medans Melvins sover.

Ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: