Underbara helg!



I Fredags förmiddag åkte jag och barnen till Varberg och hämtade hem Moas nya åk =) Jag är RIKTIGT nöjd med vagnen!! Vi tog en promenad på Varbergs torg och provkörde, Melvin va först med att prova!
Sen köpte vi mjukglass och gottade oss i solen... Blev en sväng in på H&M där Melvin först hitta sig ett par coola skor han ville ha, så mamma Åsa sa att dom kan du få, dom va faktiskt riktigt snygga! Han hittade även en tröja med blixten som klart blev hans favorit så en sådan fick min gosse oxå!
Moa fick sig massa fint också! En super söt kjol med en extremt söt tröja med en elefant på!! Kunde inte motstå!!! Och även Moa fick sig ett par riktigt söta sommarskor!
Mamma Åsa fick hoppa shoppingen denna gången! Det va bara lyx shopping till barnen i Fredags =)

Igår var jag på Siri & Eriks gemensamma 25 års fest! Jag vill bara säga TUSEN TACK för all god mat och dryck! Jag hade en riktigt, riktigt rolig kväll!!
Tobias kunde dock inte följa med för han vart sjuk i veckan... Men nu är han frisk igen! HÄRLIGT!

Moa sov (för andra gången) hos mormor och morfar! Och det hade gått SUPER! Dom sa herre gud vilket snällt barn alltså, hon bara går omkring å "pratar" å leker och skrattar! =) Min söta tös!
Hon hade somnat 21:15 brevid mormor i mormors säng, sen vakna hon runt 23:00 när mormor skulle lägga sig men hon somna om sen i sin säng i mormors rum där hon sov hela natten utan ett ljud! Kl 09:30 idag förmiddag fick hon väcka Moa för hon sov ännu!
MAMMAS DUKTIGA TÖS!

Tycker så synd om Melvin! Igår och Idag har han vart lite små gnällig, han har jätte många vattenkoppor på rygg och mage å även nacke.. Sen verka det som om den stackaren har fått i halsen också!
Det kliar mycket på honom och det är klart tufft för han!
Men vi hjälper till å smörja å klappa på det så gott vi kan utan att riva i det för mycket så ska det väl snart ge med sig! Men han kommer nog ha skorpor HELA sommaren innan dom försvinner för han har jätte många!

Nu ska jag passa på att lägga mig i solen och sola medans Moa sover middag, i eftermiddag ska Melvin hämta upp sin kusin med hans elbil och köra en sväng.

Hoppas ni alla haft en underbar helg!



Kommentarer
Postat av: ˙·٠•●♥ Ida & Jouline ♥●•٠·˙

Vagnen är så sjukt snygg.

Åh så avis hahah =P

2011-05-08 | 22:54:12
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: ˙·٠•●♥ Ida & Jouline ♥●•٠·˙

Åh vagnen är ju SÅ snygg vill hAAAAA AVIS

hihi.

2011-05-09 | 22:11:24
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: