Voffeldagen..



Idag har jag vart hos doktorn, jag har problem med ena ögat och trodde det hade samband med förkylningen men så tänkte ja bäst att ringa och fråga hos läkaren och dom ville kolla på det så jag och Moa åkte dit medans Melvin var på dagis. Och han såg att det va en vagel ja hade fått så jag fick en salva.
Skit obehagligt är det, det kliar och svider och det går typ inte att klia för det gör ont när man rör det, jag har aldrig haft vagel innan men nån gång ska väl va den första..

I eftermiddag kommer mamma hit och ska fika vofflor, sen ska vi storhandla...

Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: ˙·٠•●♥ Ida & Jouline ♥●•٠·˙

Va fint du har gjort.

Kram

2011-03-26 | 20:13:50
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: