Solsidan!



Ja herre gud finns det någon roligare serie på tv just nu än Solsidan? Skrattar konstant när man tittar på det!!

Idag har jag jobbat sen så tillbringade vi eftermiddagen hos svärmor där det blev vofflor! Mmm smarrit!
Ikväll har vi bara tatt det lungt och plockt undan lite..
Imorgon är det dagis igen för Melvins del så det är bara att sätta alarm klockan så man kommer upp i tid!


Detta kort har vi förstorat på Melvin när han va 10 Månader...


Åh detta kort har jag framkallat åh förstorat på Moa när hon va 10 Månader. I Fredags blev min tös 11 månader! Snart blir hon ETT år! Helt sjukt va tiden gått fort!!

Nähe nu ska jag titta klart på Time Out!

Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline

Dina underbart fina barn.

1 ÅR??? herregud vart har tiden tagit vägen??

Kram

2011-01-27 | 11:51:40
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: