Friska igen =)



Nu har jag och Moa blivit friska igen =)
Skönt att det inte blev något långvarigt!

Idag jobbade Tobias kort dag mellan 06:00-12:00 så jag tog med mig barnen till vårt andra hus och där lekte vi lite utomhus sen åkte vi hem och då kom Tobias hem strax efter med mac donalds mat =P

Just nu sover Moa sen 2 timmar tillbaka och jag har precis bäddat ner Tobias o Melvin i var sin del av soffan så u sover Tobbe o Melvin kollar film..

Ska iväg och storhandla sen, tanken va att jag skulle åka ensam men vi åker nog alla fyra ändå! Tobias HATAR verkligen att handla mat och speciellt att storhandla med hela familjen men ibland händer de och idag är nog en sådan dag ;)
Det ekar verkligen i både kyl och frys så det ska bli gott att fylla på! Kommer nog gå på ett ex antal hundralappar =S men men så e det... Vi storhandlar REJÄLT en gång i månaden sen handlar vi där i mellan va som behövs läggas till så som mjölk, bröd osv..
Finns dom som vecko handla men det palla ja inte e;) Bättre å ta allt på en gång sen köpa till om nått behövs;)

Ikväll händer inte mkt, blir väl soffan och Lets Dance antar ja.. Jag hade först planer på att gå ut i helgen men det blir inte så nu när man mått som man gjort så vi får se när de blir av! Nästa helg kanske.. vi får se!

Ni känner ju mig vid detta laget så jag tänker avsluta med lite bilder i vanlig ordning;)


Försökte få en fin närbild på Moa att förstora! Gick väl sådär.....


Här leker Melvin på framsidan av vårt hus..


Melvin trivs som fisken i vattnet!!


Haha Melvin får nästan krypa ner i brevlådan för att få ut posten! ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Vart ska ni flytta?

2011-01-21 | 18:43:44
URL: http://www.flowerlowa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: