Wish me luck!..♥



Nu är det nära!! Imorgon gäller det!! Va jag har längtat!! ÄNTLIGEN!!! ♥

Dagen ska jag nog få till att gå:
Förmiddagen tillbringade jag med min syster sen ska jag...
*Hälsa på min mor på fika med barnen
*Städa, plocka undan, vattna blommor, plocka me tvätt
*In till stan och inhandla ögonbrynspenna o dreggel haklapp till Mois
*Noppa ögonbrynen
*Ta en LÅNG avkopplande härlig dusch me allt va det innebär me hårinpackning o.s.v
*Lägga barnen
*Sen en bra film me Älsklingen och äta en stor maffig pizza!

Sen avslutas kvällen med massage från min Älskling och förhoppningsvis sover jag gott hela natten, pigg och utvilad tills min snälla svärmor kommer och hämtar mig klockan nio och kör mig till Landskrona =)

Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Lycka till gumman.

Hoppas min lycko spark gjorde susen ;)

Love you.

Puss

2010-10-25 | 22:22:35
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Frida & Wille

Jag håller båda tummarna för dig :) Lycka till i morgon :) Kram

2010-10-25 | 23:26:34
URL: http://willesmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: