Underbara Höstväder!



Idag har jag och barnen tagit en höst promenad ner till vallarna och självklart passade jag på att knäppa av några härliga höstkort på vägen! Solen sken och barnen var glada så allt va på topp!

Just nu väntar jag på att maten ska bli färdig! Ikväll serverar Tobias lasagne =) Han kan han! =)
Jessica kommer och tittar förbi om en stund! Alltid roligt att ha henne hemma på besök!

För alla er som inte vet så ska vi flytta! =) Äntligen har vi bestämt oss till 110 procent! =) Eller rättare sagt jag har bestämt mig, Tobias har vart säker sen första sekund!
Det är ett hus Tobias ärvde efter hans pappa när han gick bort och nu har vi bestämt oss för att flytta dit! =) Dock ska det renoveras mycket så jag vet inte riktigt när det blir flytt! Men det är i alla fall en hallands länga och huset är lågt i tak och jätte mysigt! Barnen kommer till att få varsitt rum på övervåningen och ett gemensamt tv rum/all rum så dom har hela stället för sig själva där uppe! Kommer bli toppen detta, känns jätte bra!

Tack snälla Ida idag för hjälpen med att göra min blogg så fin!!


Detta är en mycket gammal bild på huset och det är renoverat utanpå och bytt fönster så det ser inte ut så idag men nästan ;) Så där står vår blivande villa som ska renoveras ännu mer än vad den redan är!

Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Det kommer bli toppen med flytten och huset är ju så fint =)

Det va så lite så roligt att du tyckte om den =)

2010-10-11 | 19:46:24
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: