Shopping ala bama!!



Idag har jag SHOPPAT!!! =) Massa, massa fint! Dock e det enda shoppingen på ett tag nu!!! Kan inte shoppa så varje månad!! Men ibland måste man lyxa till de!!!

Idag har jag jobbat och hälsat på min syster! Efter det köpte jag vinterskor till Melvin sedan åkte jag hem och lagade mat med barnen, så kom Jessica och åt med och just nu kollar vi på Lyxfällan å ojoj den tjejjen har shopping problem!!!


Nya skal till min iphone!


Den svarta tubtop klänningen längst upp tll höger blir nog nyårs kläderna =)
Åh den svarta/vinröda tubtoppen blir till nästa utgång på puben =)
Sen dom andra kläderna vid andra tillfällen! Tyckte det gråa linnet va så snyggt i ryggen så lilla Åsa kunde inte motstå!!

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Jisses vilken massa shopping=) Snygg nyårsoutfit. var tvungen att tänka efter om det var nyår väldigt snart där ett tag... =) Så söt bild på dina barn du har i mitten på din header. Trevlig kväll.

2010-10-21 | 22:31:09
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Julia

Gud va snygg header! :)



Ett tips ifall du vill tjäna pengar på din blogg! Så gå in på min blogg och tryck på reklamen "ur du tjänar pengar på din blogg" En av mina kompisar har tjänat 1000kr på en vecka och jag 500kr på bara tre dagar! Och de betalar ut varje månad.

2010-10-21 | 22:40:27
URL: http://juliaawestman.blogg.se/
Postat av: Frida & Wille

gud vilka fina kläder :) gillade den vinröd/svarta klänningen skarpt :) var kul att träffas en sväng igår så man iaf fick säga hej :) Jo, det känns lite så när det gäller barn och vuxnas säng. Dock ibland tycker jag det är mysigt med lite morgon gos så då hamnar han oftast i min säng 1 timma eller 2. men aldrig över nattetid :)

kram

2010-10-22 | 10:21:13
URL: http://willesmamma.wordpress.com
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Shopping Åsa hahaha du är tokig du gumman

2010-10-22 | 13:03:37
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: