På fötter igen..



Nu e man på fötter igen efter en kort kort period med feber... Kände mig dålig i Onsdags när jag var med kompisarna i Ryggebo och den natten sov jag jätte dåligt!
Dagen efter var vi i Ryggebo och tog lite härliga bilder på barnen och sen när vi kom hem så hade jag feber och mådde inte alls bra!! Tobias stannade hemma sista natten från jobbet och tog barnen åt mig så jag fick vila. Sen redan dagen efter på Fredagen var jag mycket bättre! Så det va verkligen en kort sjuk period och tur va det för imorgon ska jag ha Me And I Party och vem vill ställa in en sån grej!!
Sen var det tur att jag blev sjuk nu och inte längre fram för då hade de blivit precis när jag ska göra min efterlängtade op! =)

Idag har vi faktiskt me vart i Ryggebo! Vi är där nästan varje dag nu när svärmor är bortrest! Längtar som fasen tills vi ska flytta dit! Men mycket att göra innan. Har tagit massa nya bilder på huset så tänkte försöka ikväll eller imorgon att göra ett collage så ni får se lite nya bilder.

Sitter just nu å väntar på min potatisgratäng som står i ugnen, ska gå och förbereda salladen nu och efterrätten.

Trevlig helg!

Slänger in några bilder sen i onsdags! =)








Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Tack snälla du =)

Mysigt hade vi det idag.

Skönt att du är bättre.

Kram

2010-10-17 | 20:15:17
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: