En vecka idag..



Idag är det exakt en vecka kvar! Nu går det undan!!! =)

Idag på förmiddagen var vi hos fotografen med Moa, hon var jätte duktig åh det kommer bli underbara bilder. Fotografen sa herre gud skulle alla barn va så snälla å så GLADA som hon så hade jag velat fota barn dagarna i ända!! =)
Min lilla tös en riktig solstråle!

Efter det var vi hos syster på lunch sen har jag och Melvin slappat framför tv:n medans Moa sov middag.
Nu sitter vi här och funderar vad dagen har att erbjuda, Tobbe jobbar eftm och kommer hem ikväll när barnen sover.


Detta gör barnen just nu! Melvin sa precis: Åh jag älskar min lillasyster! ♥

Kommentarer
Postat av: Zandra

Vilken fin header du har :)

Du får jätte gärna ändra min adress bland dina länkar. Kram

2010-10-19 | 15:28:51
URL: http://zandrasundin.se
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Naw så sött.

Klart det finns ingen större solstråle än Moa =D

kram

2010-10-20 | 12:00:01
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: