Brist På Sömn!



Har svårt med sömnen nu! Ligger vaken o grubblar o grubblar.. Inte för att jag e nervös! Bara grubblar över hur kommer de bli och hur kommer de kännas! Tror jag mest är så glad att ja inte kan släppa tanken!
Somnade vid tre inatt och vakna 07:30 imorse då ja inte kunde somna om för tankarna poppa upp i huvudet på en gång!
(Ida du sover ju illa me som e höggravid o allt så vi får väl komma till varann å ha filmmys mitt i natten) =)

Nu på förmiddagen ska vi till svärmors nya lägenhet o hjälpa till o flytta dit lite möbler, sen ska jag jobba 15-19.. Sista dagen på ett tag framöver!

Ikväll blir det bara lungt när barnen somna för T ska upp tidigt o jobba.

Lovade att lägga upp bilder på kläderna som köptes på mitt Me And I Party så här kommer lite blandad kompott!



Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilka fina bilder! =)

Hur gör du dina collage? Något speciellt program? Jätte fint verkligen!



Hoppas allt är fint!

2010-10-24 | 12:27:03
URL: http://jesstheone.blogg.se/
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Hahaha absolut =D

Kläderna är ju helt underbara =)

Vad blir inte underbart på så underbara barn ;)

2010-10-24 | 12:43:44
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: