Söndag hela helgen..



Ja denna helg har bara bestått av söndag.. Igår kväll åt vi mat hos mor och far och Melvin fick sova över.
Hämtade honom idag på förmiddagen uppe i affären för han hjälpte mormor att öpnna idag =)
Idag har vi vart ute å gott i de fina vädret! Gick hem till min bror å hans Jessica och fika och hade de gott sen gick vi och begav oss till skogskyrkogården där vi kolla på alla ljus som fanns överallt! Så mäktigt på nått vis å gå där och kolla på alla ljus i mörkret!

Nu har båda barnen precis somnat och nu blir det film och lite söndags snacks =)



VÅRA BUSIGA BARN FÖR 45 MINUTER SEN




Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :)

besök gärna min kändisblogg! Kolla in kategorierna för att se vilka jag skriver om och se ifall det är någon du gillar. Ifall inte så kan du alltid tipsa om någon som jag kan uppdatera om :)



http://makeawave.blogg.se



jätte fin blogg förresten :)

2010-11-07 | 23:29:26
URL: http://makeawave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: