Personlig Almenacka =)



Har haft syster och systers små töser här på besök idag =) Vi åt pannkakor å fläsk som Tobbe lagat sen så blev det kaffe och tosca kaka (som Tobbe faktiskt oxå bakat) Min man är duktig han! ♥

Efter det så satt jag på nätet och gjorde mig en personlig almenacka till 2011. Kommer nog bli jätte fin =) Man kunde välja färg och man kunde välja vad som skulle stå i den och massa bra, la till träning i den för mitt nya liv om 3 mån fram kommer bestå av träning nån gång i veckan så det fick bli en sak att ha med. Ska bli spännande och se när den kommer hur den blev! Får väl slänga upp nån bild på den då =)

Alla ni som har iphone rekomenderar jag att skaffa ett spel som heter Resturante (bilden är en hamburgare) det är gratis att ladda hem från Appstore och man blir så fast i spelet! Jag är inte alls mycket för spel men detta ÄLSKAR jag! Så alla ni som skaffar det lägg till mig som granne atmz så kan vi tillsammans bygga ut och hälsa på varann =)


Nähe nu ska jag ta hand om tvätten!
Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Jag fattade inte alls det där spelet.

Hihi du får komma en dag =)

Kram

2010-11-10 | 16:32:20
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: