Lite shopping med syster ♥



Idag hämtade min syster mig 09:30 och resan begav sig av mot Varberg där det blev lite shopping. Jag köpte mig två par riktigt snygga tröjor och ett coolt linne samt öronhänge.
Köpte kläder till barnen och halsband till Melvin.
Tack min älskade syster för en toppen mysig förmiddag och jag tycker allt vi ska ta tag i den där tjej/shopping/festen/övernattningen (vi prata om i bilen) sen framöver när amningen är över för din del. =)

Efter Varbergs besöket så kom jag hem och maten va precis klar och jag åt Tobbes underbart goa pannkakor och fläsk sën blev det film med Melvin å Tobbe medans Moa sov. Efter det åkte vi hela familjen och hämtade Jessica så körde vi in till stan där jag köpte mig en SKIT läcker kofta till mig i julklapp från mamma. Hon jobbar hela tiden och hinner inte me så mkt annat så sa jag att jag önska mig den så bad hon lite snällt om inte ja kunde åka in och köpa den åt henne. Så det gjorde ja så nu får ja vänta 2 mån innan ja kan använda den ;)

Efter Lindex besöket åkte vi hem och fikade sen så hjälpte Jessica mig att göra fint i min underbara gaderob! =) Älskar verkligen den och dess utrymme å innehåll!  ♥

Jessica har precis gett sig av hemmåt och Tobias står och lagar mat i köket, så snart blir de mat och sen dusch och slapp i tv soffan resten av kvällen.


Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Tack gumman för dina fina ord.

De värmer.

Du är världens bästa mamma =)

Hehehe då får jag komma och inspektera din garderob snart =)



Älskar dig gumman

Kram

2010-11-04 | 19:03:20
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Frida & Wille

mysigt med lite shopping. Hoppas du känner dig bättre nu :D Jo nu känns det skönt att börja dona lite. Men man vill ju köpa massa nytt med när man förnyar boende :D men får väl se vad man kan hitta för skoj sen när man ska iväg på en liten shoppingtur med Ida i morgon :) kram

2010-11-04 | 21:52:29
URL: http://willesmamma.wordpress.com
Postat av: smyckestokig

Fynda julklappar hos mig !



säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-11-05 | 01:16:49
URL: http://smyckestokig.blogg.se/
Postat av: Neha

Fin hund:D

2010-11-07 | 21:43:30
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: