Frissan..



Idag har jag ägnat förmiddagen hos frissan där det blev massa lyx! Slingor, klippning, hårinpackning och kaffe å kaka! ♥
Håller på att bli ljus igen men det tar sin tid för jag va så mörk innan och om jag hade gjort en helblondering på en gång så hade ja knäckt varenda hårstrå så vi slingar fram det och låter håret vila 8-10 veckor mellan varje sligning så det tar tid! Men, men ja har inte bråttom, hellre vill ja va rädd om mitt hår!

Har precis kommit hem från en LÅNG runda med man, barn å hund.. Jätte mysig promenad blev det ♥

Snart kommer Mikaela, Kristoffer och Thea =) Då blir det mat från burger inn och massa prat å bus med barnen.

Nu ska jag tända mina ljus!

Slänger in en bild på frissan..


Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Va fin du blev =)

Så snyggt med fläta i luggen.

Ja han är gudomligt söt och så pytteliten.

Längtan efter sin egna guldklimp är extrem stor nu.

Ja några månader får vi ju allt tillsammans.

Kram

2010-11-09 | 21:20:12
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: