Sol å värme!



Igår eftermiddag var jag och Moa och hälsade på Ida =) Super mysigt som alltid att träffa henne! =) Vi har alltid så mkt att prata om =) Moa fick en massa fina kläder! Tack gumman det hade du inte behövt!

Är nyss hemkommen från Gekås där jag shoppat kläder till barnen och även lite tröjor till mig faktiskt =)

Idag är det sol och värme ute, UNDERBART! =) Får väl försöka ta mig ut me barnen en sväng.. Tobias jobbar eftm så jag e ensam... Men jag ska eventuellt träffa min brors tjej och sen ska ja eventuellt träffa Pernilla oxå så jag ska nog få dagen att gå..

Till helgen ska Ida komma hit och hjälpa mig med min blogg... Nice =) Tack vännen för du tar dig tid å hjälper mig!

Ni får alla ha en bra dag i värmen! =)


(Moa somnade igår i mammas famn hemma hos Ida)

Kommentarer
Postat av: Ida & Revo♥

Det va så mysigt att ni kom =)

Absolut jag hjälper dig mer än gärna.

Det får nog bli lördag kväll om det passar.

Kunde ju käka pizza eller nåt annat gott

Kram

2010-03-25 | 19:43:42
URL: http://idarevo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: