Beräknat Förlossnings Datum Idag!



Hejsan!
Jaha idag är det då den 8:e Februari vilket betyder vårt BF datum! Ingen bebis dock som vill komma ut än! Men kan förstå det för vem vill komma ut till detta kalla?

För en vecka sen hade jag en natt som hette duga.. Kl 11 på kvällen satte det igång med värkar och jag hade värkar med 10 minuters mellan rum i 7 timmar. Ringde hem Tobbe från jobbet för ja va så säker på att nu e det igång... Ringde sjukhuset och dom sa att stanna hemma tills du har 5 minuter mellan värkarna... Så från kl 11 på kvällen till sex på morronen hade jag värkar me 10 minuters mellan rum... Somnade då kl sex på morgonen och vaknar 07:45 och då är värkarna helt borta!! =(
Veckan har löpt på med värkar varje dag men bara någon nån gång sådär.. Inget regelbundet! Så vi får se när bebis vill titta ut... Gick över 10 dagar när jag vänta Melvin och jag hoppas slippa gå över så länge denna gången me!! Men,men va ska man göra?!

Magen är stor och tung... Det gör ont överallt i magen nu.. Speciellt när ja ligger å ska sova, trcyker mkt på revbenen!


Melvin hjälper pappa skotta undan snön och kör iväg med den... =)


Denna bilden tog jag nu lite snabbt så inte världens bästa men här är i alla fall sista magbilden, nästa bild som läggs upp på min blogg hoppas ja blir på bebisen utanför magen =)


Kommentarer
Postat av: Alexandraida♥

Lycka till gumman.

Kram

2010-02-10 | 21:22:47
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej!

Hoppas du fortfarande är nöjd med designen! Annars får du hojta så gör vi en ny! =) Men jag set, i alla fall, på min skärm att det är ett stort glapp mellan menyn och inläggen. Hojta om du vill ha hjälp! =)

Ville bara säga Lycka till och grattis till den lill*!

2010-02-18 | 12:56:38
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: